6. elokuuta 2012

Työpäivii !

Heh, vielä olis siis kolme työpäivää jäljellä; tämä päivä, huominen ja keskiviikkokin vielä :--) Mutta vihdoin, torstaina, alkaa koulu ! :-) En malttais odottaa ! :D Tiiän jo kaikki mitä laitan sillon päälle kengistä ja koruista lähtien :D Ja ootan niin innolla, että näkee taas kaikkii ihmisii. ++ pitäkäähän peukkuja mulle, että saan vaihdettua sitä luokkaa; mä en tuu toimeen meidän luokkalaisten kanssa, kenenkään, ja aalla olis suurin osa mun ystävistä ♥ (:

Ja tää mun uusin löytö pitää esitellä heti:


Nii ja arvatkaa harmittaako; ostin pari  viikkoo sitten uuden tietokoneen, seittemänsataa euroo, joiden eteen olin tehny töitä hiki päässä. Ihan vaan vähän kateellinen pikkusisko sitten päätti hajottaa sen. Se joutuu kyllä onneksi korvaamaan sen; tytön mopo on myynnissä ja kännykkä takavarikossa jouluun asti. Kone on jo viety korjaukseenkin, mutta koska se on niin uus, ei Suomessa tai lähimainkaan ole varaosia ja huolto-ohjeita. Ne tulee Japanista asti ja se kestää vieläkin ainakin kolme viikkoa, että ne ylipäätään tulee, korjauksesta puhumattakaan. Joten mä joudunkin taisteleen näiden kakaroiden kanssa konevuoroista edelleen. Ärsyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>