16. huhtikuuta 2012

Kurkiaura palaa, mä palan ja tahdon pois täältä

Ja mä tahdon jonnekin lämpimään! Mä en tajua, miks ihmeessä linnut tulee takasin SUOMEEN tänne kylmään, hyrrrr, ihan vaikka kesäks tulevatkin. Miks ne ei vietä koko elämäänsä siellä lämpösessä, ku kerran olis mahiksii siihen? Mä oon oikeesti alkanu miettiin, että pitäskö sitä muuttaa vaik Australiaan. Ja siellä olis hei btw sukuakin, awesome! Joku iskän sukulainen kai pitää siellä jotain autokorjaamoo tai ainakin piti joskus, en oo ihan varma, onks se vielä elossa. :D

Mutta joo, mä sain eilen raahattua itseni lenkille, respect. Kun tulin takasin, tos meidän talon yllä meni kaks sellasta julmetun kokosta kurkiauraa. Ainakin mä luotan siihen, että ne oli kurkia. Mut niitä oli varmaan SATA ! Onneks oli taas oma puhelin (ku se oli huollossa vähä aikaa sitte) ja kaivoin sen äkkiä ja koitin ottaa ees jonkunlaisia kuvia ja kai sainkin :-) En nyt tiiä miten ne noissa kuvissa näkyy, mutta niitä oli paljon! (Ärsyttää, ku oli pilvistä ja sit noi kuvat on sen näkösiä, ku satais vettä, en tykkää kuvata ulkona, jos ei paista aurinko, enkä kyllä tykkää muutenkaan, jos ei paista aurinko :D)




Ja tässä tänään oon vaan kuunnellu muutamaa eri versioo Frontside Olliesta (ilman autotunee, pikkuoravat ja mukaäänenmurros) ja nyt ku rupesin kuunteleen tota live versioo, nii iski sellane mielihalu, et kumpa pääsis sen keikalle. :D En oo mikää suuri Robin-fani, mut kyllä levy löytyy ja melkeen kaikki biisit kännykässä, tulee joskus kuunneltua. Ihan sulonenhan se on :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>