25. huhtikuuta 2012

"mä en vaan osaa sanoo mitään ja mun suusta pääsee koko ajan kirosanoja!"

Kaverit ihmetteli tänään, että miks kiroilen nykyään niin paljon. Mä en vaan osaa sanoo mitään. :D Mulla on ollu pitkän aikaa sellanen tunne, etten mä löydä enää mitää sanoja kuvaamaan tätä pyörremyrskyä mun pään sisällä, joten mun suusta on saanu kuulla kaikenlaisia sammakoita. Vaikka mä oonkin ollu ilonen! :-)

RAKASTAN aurinkoisia aamuja ! ♥

Oon ollu taas vähä valokuvailemassa ja yrittäny lenkkeillä.... MIKS MUN MAHA EI PIENENE ? Voiks joku kertoo ? Enkä uskalla mennä ees vaakaan... Ja thx to my leg, en voi mennä edes tänää lenkille :-( Oisin muuten nyt siellä, ku on noi kiva ilmaki, aurinko paistaa. TAHON ULOS !



älkää kysykö, miten uskalsin seistä ton maalin takana... :D

(sorry, pakko laittaa näi isona, että toi teksti ees melkee näkyy...) NINJA EXIT ONLY ! (koululla tokassa kerroksessa ovi ilman rappusia tms alas... :D onha tos noi tikkaat...)
Koulussa ei paljon muusta puhuta, kun rippijuhlista. Luokkakaverit pääsee kolmen viikon päästä ripille (ite vasta joskus kesällä) ja kaikki on että "Montaks vierasta sun juhliin tulee?" tai "Millane mekko sulla on? Mulla on kaks, enkä osaa päättää kumman laitan!" tai "Mitä ruokaa sä tarjoot?" tai "Joko oot lähettäny kutsut?" tai "Mistä sä aiot ostaa sun kengät?"

isompi lätäkkö, teki mieli mennä sinne hyppiii !
 Vähä meinaa tursuta korvista ulos noi rippijuhlatkin ja oikeestaan mä en edes haluu mitää juhlia, enkä sen pahemmin kohta lähestyviä synttäreitäkään. En mä pelkää vastuuta tai vanhenemista tai kuolemaa, älkää sellasesta syyttäkö, en vaan jaksais niitä juhlia. Muiden rippijuhlissa on kiva käydä (mistä tulikin mieleeni, mitä mä vien niille lahjaks ? :o) tai synttäreillä tai valmistujaisissa, mutta omien järjestäminen ei oikee houkuttele. Ku tarvis koko päivän näyttää NIIN hyvältä ja olla NIIN hyvä ja ilonen ja toistaa samat asiat satakuuskytseittemä kertaa nii meneehä siinä hermo lopulta. Ja muutenkin, siellä on aina liikaa syötävää ja mä taas paisun vähän lisää. Mutta mä aion herätä sillon aamulla aikasin ja käydä lenkillä ja suihkussa ja sit vasta rueta laittautuu. Ja niihän mä taas suunnittelen ja sit mä herään puol tuntia ennenkö pitäs kirkkoon lähtee, rock 'n' roll. 

Plusplus tulin just reeneistä, me mukamassavusukellettiin ja mä meinasin taas pyörtyä :D Ne maskit naamalla ei vaan pysty hengittään. Mutta mä vedin sen kunnialla loppuun asti, vaikka mä tiesin, että mun ois kannattanu jättää se ehkä kesken, mutta mä en vaa kehannu. :D Taaskaaaaaaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>