1. toukokuuta 2012

Raamit Ränniin (Jorma Ranivaara)

Luin vähän aikaa sitten Jorma Ranivaaran kirjan Raamit ränniin, tykkäsin kyllä ihan. Melko mitäänsanomaton kirja, ei mulla heränny siitä mitään megatunteita, en kiintyny hahmoihin sillain, ku yleensä eikä mieleen jääny mitää sellasta 'opetusta' tai 'sanomaa' minkä Jorma olis halunnu tän kirjan kautta tuoda esiin. Tai ehkä mä en vaan tajunnu sitä.

En silti kadu kirjan lukemista, se oli ihan kiva. Mutta mä en jotenkin vaan perusta termistä ihan kiva, vaan kaiken pitäs niinku räjähtää silmille ja olla niin saakelin hienoo. Anteeks. :D Vähän enemmän olisin kaivannu toimintaa ja jotain selkeempää juonta, vaikka tavallaanhan tossa sellanen kai olikin. Mä en tiiä. Ehkä jonkun toisen mielestä tää kirja voi olla oikee loistava, mut mulle se ei vaa auennu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>