9. kesäkuuta 2012

Eka työviikko :--)

Hola jälleen (; Eka työ viikko nyt takana ja ihan hyvät fiilikset siitä, vaikka hemmetin rankkaa duunia se on. Jotenkin on oppinut arvostaan tarjoilijoita ja kokkeja miljoonasti enemmän, enkä enää IKINÄ taatusti ravintolassa ihmettele että "Mikä ihme siellä nyt maksaa, mä tilasin jo vartti sitten!!" :D Mun jalat on ihan tohjona ja toinen polvi laulaa hoosiannaa :D Mut mä oon silti todella kiitollinen ja innoissani tästä työstä.


Ja btw, mä oon oppinutkin aika paljon (;
→ tiedän mikä on dyno
→ tiedän mikä on päkki / pakki (ravintolapiireissä, enkä nyt puhu siis sixpackeista juomina tai vaitsoissa (;; )
→ osaan käyttää porkkanan ja kaalin yms. raastamiskonetta
→ osaan käyttää kahta erilaista ravintola-astianpesukonetta
→ tiedän, että tiskatessa aseet (=aterimet) pitää pestä kahteen kertaan; ensin ihan sekaisin ja sitten siististi aseteltuina jokaiselle erilaiselle aterimelle omassa purkissaan
→ tiedän, millainen jälkiruoka on 'Pappilan hätävara'
→ tiedän, miten rankkaa duunia tarjoilijoilla ja kokeilla on

Ja miljoonasti muuta sellasta, mitä en oo ennen tienny tai tehny! ;) Esimerkiks pilkoin perunoita ekaa kertaa elämässäni :D jep, kaikki nyt nauraa mulle, et mis tynnyrissä mä oon eläny, mutku oon allergine niille... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>