6. kesäkuuta 2012

Huhhuh, töitä !

Jep, töissä  tosiaan tänään kolmatta päivää. :--) Oon superinnoissani siitä, työ on ihan loistavaa, työkaverit kivoja ja työajatkin on jees. Eka oikee kesätyö, huippua! ;--) Oon siis töissä lounaskahvilassa, tiskailen ja siivoilen ja täyttelen salaattipöytää ja jälkiruokia teen ja semmosta... Huippuduuni kyllä, oon alkanu ihan tosissani harkitsee et vois opiskella tarjoilijaks ja kokiks. (:: Ennen töitä piti kuitenkin ottaa huima loppukiri koulussa, ja tänne rustailu jäi vähän vähemmälle. Ja kannattihan se, luokan paras keskiarvo & siitä hyvästä stipendi. (: Vaikka ite on kyllä ollu liian tyytyväinen siihen, ei tullu yhtää kymppiä näistä kahesta vikasta jaksosta.... Täytyy skarppailla ens vuonna melkolailla!

Ihan lomalta ei vielä tunnu, ehkä siks, että tosiaa töissä oon ollu ja ei oo tullu hirveesti mitää ihmeellistä tehtyä... Rippileiri lähestyy... Ja tää soi mun päässä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>