24. huhtikuuta 2013

terppa

Pätkä poseeraa Iljan lippiksen kanssa :D Oltii tosiaa maanantaina kyläs ja noi oli enkkulas vetämässä ranui, itehän ne jätin kyllä väliin :) Hauskaa oli pitkästä aikaa hengaa tollain kylillä, yleensä ku mulla ei aika riitä moiseen ja eipä mua sinne ihan aina oo kaivattukaan :) 

Nyt oltii porukalla mä, ceeäs, janika, eetu, tino ja se pätkä ja josekin siinä oli. Uskalsin jopa mennä tonne pätkän skopan kyyil. Ja pätkähän se heitti mua sieltä sitte kotiopäinki, en vaa menny kotio vaan kummeille, missä siivottiin mun serkun ja mun kummien eli siis sen vanhempien entistä huonetta... Se on vieläki iha täynnä kaikkee roinaa vaiks mu serkku on jo monta vuotta asunu omillaa :D

Nyt mä oon sit koulussa askarellu Maken synttärikorttia :3 joo se täyttää siis 18 eikä 81 ja oon suunnitellu tota sen korttia jo yli kuukauden vaikka melkeen on kuukausi vielä niihin synttäreihinkin :D Omiin synttäreihin on enää muutama päivä ja kami on tulossa vihdoin :3 Nyt oon täällä kuitenkin kuumeessa, pää kipee ja nenä on tukossa ja kaikkee muutaki mahollista... Hyvä ku ääntä lähtee ny vähäsen... Silti oon ollu koko päivän koulussa ja olin reeneissäki tänää, buranan voimalla jaksetaan :D Huomennaki pakko mennä ku on koe ja sama perjantaina. Toivottavasti en oo kipee viikonloppuna sillä ohjelmassa olis isoskoulutusleiri isossahiekassa yli 60 isosen kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>