2. toukokuuta 2013

HS hyvää syntymäpäivää !


Joo, tänään oli mun super sweet 16 ;) Aamun aloitin tolla biisillä ja ollu taas iha huippufiilis koko päivän vaikke nyt mitää järisyttävän loistavaa oo tapahtunutkaan. Käytiin kaverin kanssa kattomassa paikallisen nuorisoteatterin esitys Ruusunen, joka oli muuten ihan loistava, olin kattomassa velikullan jalkapalloreenejä ja sain vihdoin mun kamin ♥ Äiti ja isi on maailman parhaita ♥

Canon EOS 600D sai nyt siis uuden kodin mun luota ja oon tänään "vähän" opetellu kuvaileen sillä; yli 350 kuvaa otettuna 4-5 tunnin aikana :D Synttäribailuthan mä piän sit lauantaina, jotain mummeja ja kummeja tänne tulee, mut ei mitää sen ihmeempii...

Teatteriesitys oli ihan loistava, rakastuin tähän ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>