9. toukokuuta 2013

it's a beautiful day vaikka sataakin

Joo, uutta banneria, taustaa ja ulkoasua ilmestynyt tänään :) Sadepäivät on just sopivia tähän hommaan ;)

Mutta joo, eilen oltiin siellä KPK'n päättäreissä ja mä luulin, että mä vien vaan mun koneen sinne ja pari powerpointtia, mutta mä jouduinki sit naputtelee niitä kaikkia diaesityksiä ja kesken kaiken täysin yllätyksenä mulle homman juontaja lykkäs mulle mikin ja mun piti lukea yks juttu ääneen :D Jännitti koko hommaa ihan sairaasti jo etukäteen ja mun kädet tärisi ja hikoili ja mä pelkäsin että mä mokaan kun tiesin, että takana istuu reilut 100 jääkiekkoilijaa ja niiden tukijoukot... :D Kun homma oli purkissa, tuntu, ettei jalat kanna ja mun kädet tärisi vielä melkeen tunnin sen jälkeenkin :D Mut se meni kai kuitenkin ihan kohtuullisesti... D:

Mä siis olin muissa hommissa, joten mä lahjotin äiteelle kameran, että olis jotain kuvia. Piti tulla niitä eilen jo laittamaan, mutta ilta vähän veny kun katseltiin se Suomi - USA peli ja kirjotettiin äitin kanssa vielä lehtijuttu noista päättäreistä. :) Mutta tässä on !

palkintopöytää :)
äiti, isi ja veli asentaa :D
mun rakas koneeni ♥

Edustus & B-vahvistukset :)
Vuoden valmentaja :)
Otettiin tossa lopuks vielä yhteispotretti pelaajien, taustahenkilöiden, sisarusten, vanhempien ja KAIKKIEN kanssa ! ♥ Kyllä siellä väkee riitti, ei kaikki yhteen kuvaan mahduttu, joten näitä on aika monta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>