13. toukokuuta 2013

ipiccy

Jep, ipiccystä keksin uuden kuvanmuokkausohjelman itelleni ja oon nyt hetken opetellu sitä käyttämään. Yllättävän helppo se on ollut opetella :) Tein nyt sitten itse ottamastani ja muokkaamastani kuvasta bannerin ja muokkailin taas ulkoasua, vaikka just vaihdoinkin tohon edelliseen :D Nyt tää on vähän yksinkertaisempi :) Muokkailen kyllä varmaan taas kohta, en tiiä miks ei ikinä voi olla tyytyväinen tähän :D

Mulla ei nyt tältä päivältä oo mitään kuvia, joten esittelen tässä mun viime tiistaina valmistuneen kuvistyön. Pitkä projekti se oli, täällä on varmaan sen vaiheista näkynyt jotain kuvia ja mun instagrammissa (kiiainnanmaa) ainakin, mutta tässä on lopputulos :)




Se näyttää kaukaa ihan kivalta :D

Tein siis valkoselle paperille tollasta kuvioo ensin, värittelin puuväreillä ja oli muuten ihan sairas projekti :D tein kaiken nimittäin viivottimella ja mahollisimman symmetriseks ja kumittelin ja tein uudellee miljoona kertaa. Sitten irrotin kirjaimet tollasesta mustasta paperista ja liimasin sen siihen päälle :) Tonhan olis voinut tehdä vaikka niin, että värittäis tosta sit vaan ne osat, mitkä näkyy, mutta en mä tajunnu nii helposti sitä tehdä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>