5. toukokuuta 2013

Jalkapalloo

3-0 voitto tuli Kangasalta Valon pojille :) Mä otin tietenkin kameran mukaan ja niin oli ottanut yhden pelaajan isäkin. Sillä tosin oli vähän parempi putki ku mulla, ei painanu ku kaks kiloo ja näi :D Ja se anto mun kuvata sillä koko pelin! Oon ihan himokiitollinen siitä ! ♥ Eikä tullu otettuakaan ku 980+ kuvaa :D Sain jopa hyviä kuvia, kun sillä pysty zoomaileen sinne kauemmaskin. :) Ja mun yks kuvahan päätyy sit jo mänttänlehteen, tai ainakin sen nettilehteen jos ei juttu pelistä mahu paperiversioon. Niin ja multa tilatiin lehteen kuva KPK päättäreistäkin, jotka on keskiviikkona. :)

Käytiin sitten siellä Kangasalla tosiaan isän serkun luona. Ne meidän pikkuserkut ei kyllä ollu kotona, ne oli äidillään, mutta tavattiin sitten sen isän serkun kanssa ja hänen uuden naisystävänsä kanssa. Ne osti pari kuukautta sitten mielettömän hienon talon hienolta paikalta. Saatiin sitten esittelykierros ja vitsit mikä lukaali niillä on! Oma uima-allas ja kaikkee... Sain kyllä kutsun sinne jo sitten kesää ajatellen :) Ja jätetiin pikkuserkun työpöydälle kirje, että käytiin kylässä muttet sitte ollu kotona :D

Tässä kuvamatskuu poikien pelistä :)

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>