28. toukokuuta 2013

Haastetta pukkas

Juu, Pähky päätti sitten piristää mun arki-iltojani tälläsellä ihanalla haasteella :)

"Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa."
 
1. Kerro 11 asiaa itsestäsi
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haasta 11 bloggaajaa, joiden blogeilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro, kenet olet haastanut!
 


1. 11 asiaa itsestäni.
1. Aloitan lukion ens syksynä
2. Jännitän pienistäkin jutuista niin, että kädet hikoo, pyörryttää ja mahaan sattuu
3. Pelkään hämähäkkejä ja perhosia
4. Rakastan kirjottamista
5. Mun pikkuveli on mulle tooosi tärkee ♥
6. Tykkään lapsista & oon mielelläni lapsenvahtina
7. Odotan innolla isostelun alkamista ens tiistaina
8. Oon välillä vähän hidas
9. Tykkään Tyhjätaskuista & Asunto 23:sesta
10. Valokuvaus on ihanaa
11. Musiikki vaikuttaa paljon mun mielialaan

2. Haastajan, eli Pähkyn 11 kysymystä
1.Korvikset, kaulakoru vai rannekoru?
Varmaan kaulakoru :)

2.Kerro 1 piirre itsessäsi, josta et pidä

Musta on tullu hirveen ujo yläasteen aikana, enkä tykkää yhtään

3.Minkälaiset arskat sulla on?
Mulla on kolmet :D yhdet pinkit sydämmen muotoset, yhdet mustat sellaset RayBan-kopiot ja yhdet ruskeet vaarin vanhat aurinkolasit :)

4.Montako kertaa syöt päivässä?

Jaa-a. Sopivan monta kertaa :D

5.Mitä mieltä olet tämmöisistä haasteista?

Ei näitä aina jaksa tehä :D

6.Mikä on tavoitteesi bloggaajana?

Ei mulla mitään varsinaista tavotetta oo :D

7.Mitkä ovat lempikarkkisi?

Lempinamu? Emmäätiiä vaahtokarkit nuotiossa grillattuina :D

8.Kirjoitatko/oletko kirjoittanut päiväkirjaa?

Oon joskus kirjottanut, mutta nykyään mulla on toi lappulaatikko mihkä kirjotan vaan hyvät jutut ja lisäks tää blogi sitten :)

9.Onko joskus tehnyt mieli lopettaa bloggaaminen? miksi?

Eeei itseasiassa :D

10.Minkä bändien / artistien keikoilla olet ollut?

Suurleirillä esiinty Fintelligens ja siinähän se tais sitte ollakin... :D

11.Muistatko jotain erityistä hetkeä lapsuudestasi?

En mää muista itte mitään, mulle on vaa kerrottu kaikkee...

3. 11 mun keksimää kysymystä haastettaville
1. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
2. Miksi bloggaat?
3. Mitä sarjaa/sarjoja katsot telkarista?
4. Millasta musiikkia tykkäät kuunnella?
5. Mikä on paras lautapeli?
6. Mitä CD-levyjä sulla on?
7. Mikä susta tulee isona?
8. Mikä on sun lempparileffa?
9. Ootko usein myöhässä?
10. Mitä pelkäät?
11. Mitkä fiilikset just nyt?

4. Haastan nämä 11 5 bloggaajaa 
Jenna
Melinda
Pamela
Lotta
Maiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>