27. kesäkuuta 2013

Juhannus oli ja meni

Joo oon kohta jo toipunu tosta juhannuksesta...
Ei vaan, mulla oli ihan rauhallinen jussi tänäkin vuonna, katteltiin lintuja ja lehmiä, soudettiin ja pelattiin kiinanshakkia mummun ja vaarin kanssa mökillä :) Kamera mulla oli mukana, koska tiesin että mummulla on siellä kauheesti kaikkia ihania kukkia, joita sitten kuvailinkin. Hämähäkkien ja kauniiden maisemien lisäksi ;) Tässä on nyt näitä kuvia sitten. Ei onneks oo suotta taas kestäny kauaa saada näitä tänne bloggeriin asti, oon pahoillani :D

lemmikit oli mun lempikukkia ku olin kakara ja on ne musta edelleen niin viattomia, siroja ja kauniita :)

pikkuhämppy :)

Isompi hämppy :D



Toi oli pirun nopee hämis, muut oli kiltisti paikallaan, mutta tää juoksi vaan karkuun :D


mummun yrttipenkki :D
Lumpeita :)
Toisia mun lempparikukkia on nää ♥







Nää oli kanssa tosi kauniita kukkia, en vaa tiiä mitä nää on :D


Oli siellä joku kokkokin vastarannalla :D
vaari & mummu eemelinverstaalla :) ♥

Mun juhannusjuomat oli kyllä ihan vaa mummilimua, mutta fiinisti juotiin viinilasesta :D


Paistettiin lettuja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>