11. lokakuuta 2013

Mut mun elämässä, riittää kun on tässä

Eiline ilta oli vähä kehno enkä nukkunu hyvin. Aamukin alko huonosti, oli tosi kipee olo mut ajattelin silti raahautua kouluun, ku ei ollu ku 4 tuntia tänään. Ja onneks menin, mulla on ollu hyvä päivä. Mä alan päästä perille bilsastaki, mitä vähän epäilin ku se on toka vuoden kurssi minkä tässä alottelin. Vähä on outsider-olo siellä luokassu ku oon "yksin" siellä. Muilla on jo vähintää 1 vuosi takana toistensa kanssa opiskelua enkä mä edes tiedä niiden kaikkien nimiä! Mutta opiskelu sentään sujuu ja oon mä vähän päässy jo sisälle siihen. Tajusin tänää et mulla menee kyl lukiossa oikeesti aika hyvin vaikka oon itkeny koko tän syksyn miten huonosti koulu menee ja oon ollu vaihtamassa raksalle. Mitäköhän mä sielläki tekisin? Oon hyvä tässä, jos vaan päätän niin. Ja tänään mä tein senkin päätöksen.

Viime aikoina mulla on ollu hyvä olo omasta kropasta ja naamasta. Ei tee enää pahaa kattoo peiliin. Mulla on oikeesti ollu ekaa kertaa pitkästä aikaa kaunis olo. Tiiättekö sen itsevarmuuden minkä siitä saa ku tuntee ittensä hyväks kropassaan ja on sellane olo et näyttää hyvältä? Enhän mä tiedä näytänkö mä hyvältä muiden mielestä, mutta oon ite tyytyväinen itteeni.

Alan diggaila siis lukiosta ja jopa omasta kropastani, mutta oon myös ihan rakastunut Spotifyhin ♥ Ihana laitos! Tällä hetkellä Elastine räppää täs ja oon tänää kuunnellu Robinin uuden levyn pariin kertaan! Aivan mahtava levy, btw. Erilaiset on ehkä paras biisi ♥

Mä oon onnellinen. Entä te?
Ihanaa viikonloppua kaikille ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>