1. lokakuuta 2013

Sekalaiset suosikit

Oon niin hurahtanut tohon lajiin :3 Tässä on mun kaks lemppari kiekkoo, Jackal & Startern. Startern on vielä ihan uus, ostin sen viime lauantaina. Käyn nykyään monta kertaa viikossa heittelemässä, joskus parikin kertaa päivässä. Nyt kohta tulee vaa kylmä ja lunta ja sit ei oikee pääse... Ens kesää odotellessa!
Mä oon niin rakastunut noihi housuihin. Voisin käyttää pelkästään noita. Ihanat♥ 
Mulla ei oo ikinä enne oikee ollu kalenteria ja nyt ton lukion takia aattelin hankkia nii pysyy vähä kärryillä et mitä missä ja millon ja en kyl enää osaa olla ilman!
Tästä ei varmaan tarvi edes sanoa mitään. IHANA!
Tein uuden Tumblr-blogin vähän aikaa sitten. Sen osote löytyy tuolta Mä muualla -sivulta.
Mun kännykän akku on koko ajan ihan tyhjä ku whatsappaan iha jatkuvasti. Kiitos sille joka on ikinä whatsappin keksinyt!

Vähän sekalaiset suosikit tässä kuussa, tai siis viime kuussa, nythän ollaan jo lokakuussa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>