29. syyskuuta 2013

Sporttinen viikendi


Lauantai meni rakkaden ihmisten urheilusuorituksia seuraillessa. Aamusta oltiin Orivedellä pikkuveljen jääkiekkopelissä ja sit suunnattiin Tampereelle. Sattu aikataulut (kiitos äiti♥) osumaan kohalleen sillain, että mentiin äitin, pikkuveljen ja pikkusiskon kanssa seuraamaan toista Sampon salibandypeliä. Joo, se on toi 99 :) Ja sit pelin jälkeen jäätiin hallin ulkopuolelle vielä Sampoa hetkeks moikkaamaan, kunnes sen vanhemmat ja veli tuli sit sitä hakemaan. Vaikka se olikin vaa joku 20 minuuttia, mitä saatiin olla yhessä, oli se niin ihanaa taas muutaman viikon erossa olon jälkeen. Ja pääsihän anoppikin tapaamaan Sampon ja anopit pääsi sit vielä tapaamaan toisensa ekaa kertaa! Äiti oli iha et no big deal mut mä jännitin kädet täristen et miten ne tulee toimeen... Ihan tyypillistä kyllä mulle.

Ja eilen sit ostettiin pari uutta frisbeetä. Oon nyt tässä käynyt jonkun verran tän elo-syyskuun aikana heittelemässä ja se alkaa joten kuten jo sujuakin. Tänään tein oman rataennätyksen +11 heittoo yli par siis. Aiemmin oon heittäny jotai +28 tai +25 nii toi oli kyllä huomattavaa parannusta. Rupesin jo oikeesti ajattelee et miten heitän ja keskityin muistaa kaikkee, mitä Sampo on mulle aiheesta opettanut ja se kiekkohan lentää. 3 rataa taisin tänää saada par, mikä on mulle hyvin. Oon ihan hurahtanut frisbeegolfiin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>