10. syyskuuta 2013

Syksyisiä tunnelmia


 Syksy se on vissiin sitte tullu. Sen huomaa jo muutamastakin asiasta: keltasia lehtiä siellä täällä, yöt on viileitä eikä päivälämpötilatkaan oo enää missään hellelukemissa, mun huulet kuivuu ja teen juontini on lisääntynyt rajusti. Syksyn innoittamana raahauduin tänään jopa ulos ja otin kamerankin mukaan. Oravia on täällä pyörinyt ihan pirusti joka puolella, hyvä etten ajanu pyörällä tänää yhden sellaisen pikkuisen raukkaparan päältä ja oon monta kertaa koulumatkallaki harmitellu ku olis pari kolmeki oravaa siinä leikkimässä mut ei mulla oo kameraa mukana. Ja tänää ku sit lähin kuvailee oravia, nii ei missään! Yks sit juoksi tosta pihan poikki naapurin puuhun piiloon, mutta missään muualla en yhen yhtä oravaa nähny. Just niin mun tuuria!

2 kommenttia:

  1. Mulle käy ihan samalla lailla jos alan kuvaamaan eläimiä, ne juoksee joko niin lujaa ettei saa kuvaa tai pysyy piilossa :D Ihania kuvia :)

    VastaaPoista

Feel free to comment :>