16. syyskuuta 2013

Ostoksia

juoksuhousut GINA TRICOT 24.95 e
urheilutoppi CUBUS 7,90 e
kaulahuivi GINA TRICOT about 14,95 (?)  nahkatakki SEPPÄLÄ 55,96 e
paita BIKBOK 14,95 e
pipo CUBUS 9,90 e
 Rakastuin Aitooseen :3 Anoppi lahjotti mulle tollasen juomapullon ja pipon sain joltai Aitoon vpklaiselta, en tiiä sen nimee :D
 Mun tukka ei suotta räjähtänyt kun avasin letin :D

Noi juoksuhousut on ihanat, kävin just lenkillä ne jalassa :3 Ja oon jopa onnistunut saavuttamaan yhden mun kuntoilun tavotteista. Astman ja huonon kunnon takia en sillon keväällä kuntoilun alkaessa pystynyt juokseen edes ihan kokonaista kilometriä, hyvä jos puoli kilsaa pystyin juoksemaan, ennenkö piti hidastaa kävelyyn. Ja sit mä loukkasin sen mun polven ja kuntoilut vähä jäi... Mutta viikon takaseen cooperiin motivoin itteeni sen verran, että juoksin jo 1,5 kilometriä putkeen, ennenkö hetkeks hidastin kävelyyn ja jatkoin taas juoksemista. Ja tänään juoksin 2 kilometriä! On voittajafiilis, kiitos kysymästä. :) Kohta juoksen kolme kilsaa sit!

Viikonloppu oli ihana ♥ Perjantaina suuntasin siis Aitooseen, mikä on ehkä yks maailman idyllisimmistä paikoista :3 Emmätiiä, ihastuin heti siihen tunnelmaan siellä. Ja kunhan siitä järkyttävästä jännityksestä pääsin yli, mulla oli mielettömän hauskaa. Sampolla on tosi mukavat vanhemmat eikä niiden koirakaan ollu yhtää pelottava :D Nii ja tulihan Samposta Suomen mestarikin siinä sivussa.

Sunnuntaina kävin sit Koskikeskuksessa shoppailemassa ennenkö lähin kotia kohti. Siellä oli ne mitkä lie karnevaalit ja mukavat alennukset, joten mäkin sain sinne kyllä rahaa uppoomaan. Mut kaikki mun ostokset oli pitkään suuniteltuja ja harkittuja, ei mitää heräteostoksia, että oon kyllä ihan tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>