2. syyskuuta 2013

Elokuun suosikit

Rakastan hameita ja mekkoja ja oon nyt elokuussa käyttäny koulussakin tosi paljon hameita & sitä yhtä mekkoa. Ihanaa :3 Ja kun tiedän, että ihan talvipakkasilla en voi hameita käyttää (pyöräilen kouluun & jäädyn matkalla) niin käytän noita nyt kun vielä voin!
Kännykän netti on taas toistaseks pelittänyt ihan kohtuullisen hyvin, joten kulutan luppoaikaani Instagrammailuun.

Kynsienlakkaamisesta on tullut tosi hauskaa nyttemmin. Aiemmin se oli vaan tylsää ja vaikeeta. Ehkä siitä tulee vielä hauskempaa ku toi homma rupee sujumaan vähän iisimmin... Melko sotkusta hommaa se mulle on edelleen :D
Rakastan lettejä. :3 Ranskanletti, ruotoletti ja ihan tavallinen letti on tosi kivoja kampauksia. Varsinkin toi kuvan ranskanletti on ihana. Aion opetella myös tekemään letin neljällä hiusosiolla.
Jannalta ostamani valkoinen H&M'n villapaita on mun tän hetken lempparivaate. Se sopii niin farkkujen ku hameenkin kanssa ja oon pitäny sitä kotona mun höntsyshortsienkin kanssa. Jopa nukuin siinä yhtenä yönä. Ihana ♥
YOSA'n kaura"jugurtit" on ihania ! Paljon parempia ku jotkut soijajugurtit !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>