29. tammikuuta 2013

baby be mine tonight mine tonight

Tiistaita sulle :3 Eikö oo mielettömän ihana biisi ? ;) Ainakin parempi kun alkuperänen, anteeks nyt vaan :D Tykkäsin kyllä yksdeenkin versiosta, mutta mä en voi mitään sille, että jokainen noista viidestä on parempi ku yksdeen kundit yhteensä :D Kurt on ehkä maailman ihanin ♥ 
Tässä sitten kuvistunnin kuvasaldoa :D Meikkis teki jotain hassua nenällä ja sit Kirsi ja Juuli sano että mä näytän lohikäärmeeltä, niin piti lieskat väsätä :D Sit on Pätkiksen nassu ja Ceeässän sormi ku se ei tykänny et kuvasin sen työtä. Ja luuserit vaa datailee eiku :D Mun kuvisproggis ei oikee edistynyt tänää ja innostus siihen oli jossain kaukana... Ehkä ens viikolla jaksaa enempi. 
Pätkiksen työ, kaks hassua, mun lieskat ja majuri :D Pitihän siellä musaa olla :D Siellä on vaan vähän tahtojen taisto siitä että kuunnellaanko suomiräppiä ja justin bieberiä vai hyvää musiikkia niinku green daytä ja muuta :D Tänää oli justin bieberin vuoro... No kuitenkin, kunhan tuolta kuvistunnilta pääsin niin suuntasin sitten äiteen duunipaikalle tekemään työsopimusta :D päiväkotiin siis ja ihan vaan sitä TET-jaksoa varten. Ens viikon maanantaina sitten yhdeksältä alkaa siellä. :) Ja huomennahan meillä on ne Next Step messut... :D

instagram: luuseli
Meikkis löysi eilen illalla vanhoja tekstejä mitä olin kirjotellu jostain Tiioista ja Kirsteistä, kun oon jo ihan pienestä asti rakastanu kaunokirjallisuutta ja halunnu kirjottaa kirjan. Edelleen yks suurimpia haaveitä on julkasta kirja :3 Oon pitkään aatellu, että en oo varsinaisesti kehittynyt kirjoittajana, mutta kun luki niitä tekstejä, jotka oon tehny joku 4-5 tai ehkä 6 vuotta sitte eli 9 tai 10 tai 11 vuotiaana nii olihan siinä ny eroo tän hetkiseen tekstiin :D Oli ihan hassua lukee niitä juttuja, tuli kaikkee hassua mieleen :D Haluaisitteko että laitan jotain tekstin pätkiä tänne ? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>