25. tammikuuta 2013

Ens kesää ootellessa

Joo mää ootan jo kesää innolla ! :3 En muistaakseni ainakaan oo täällä vielä maininnut, että meikkis soitti viime kesän pomolle ja tsädääm sieltä napsahti duunia koko kesäks! Lukuunottamatta palokunnan leiriä ja sitten yhtä seurakunnan leiriä, mutta sielläkin mä oon kyllä "duunissa" koska oon isosena :3 Oon siis menossa taas ravintolaan tai kahteen oikeestaan vähän vaihtelevasti, koska se mun pomoni siis omistaa molemmat. :) Mutta duunit tarkottaa tuloja ja oon ilonen siitä :D Niin ja nyt mun ei tarvii ees olla tonnilainen eli mukana siinä Tienaa 300 -kampanjassa vaan saan ihan oikeeta palkkaa alusta asti ;)



Ja en malta oottaa, että pääsen skeittaamaan! :D Täytyy jo ruveta kirppiksiltä ja muilta katteleen skeittejä, kun en nyt kuitenkaan viitsi mennä ostamaan mitään uutta ja hienoo ja kallista ihan heti aluks, jos se ei sitten olekaan se mun juttu. :) Mutta nyt äitee on takaisin suuresta maailmasta eli Tampereelta ja se toi Avatarin (3 vuotta oon pyytänyt sitä ostamaan sen :D) joten mennään nyt sitten broidin kanssa katsomaan sitä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>