6. tammikuuta 2013

Hakuna Matata






Tässä lähdetään sitten siihen vuoteen 2013 pikkuhiljaa, kunhan arki taas huomenna jatkuu :) Tässä vähän mun projekteista kuvia :) TO DO -seinä on kaapin ovi, johon kokoan asioita, joita haluan tän vuoden aikana tehdä. Tällä hetkellä siinä lukee 2 asiaa "aloita tennis" ja "opettele skeittaamaan". Ens kevään juttuja siis, tähän aikaan vuodesta vähän turha lähteä skeittaamista opettelemaan... Ja kunhan äiti saa uudet polvet, niin sen kanssa lähdetään keväällä sitten tennistä harrastamaan. 

Alemman kuvan lasipurkki on vanha suolakurkkupurkki, johon askartelin vähän koristuksia, kansi kyllä täytyy vielä tehdä, kunhan saan jonkun loistoidean. Voi olla, ettei se ihan koko vuotta näytä tuolta, mutta nyt siinä kyljessä lukee HAKUNA MATATA. Ideana on koota sinne vuoden ympäri pieniä juttuja, joista oon tullut iloiseksi tän vuoden aikana ja sitten ens uuden vuoden aattona lueskella niitä ja muistaa, miten ihana vuosi mulla on ollutkaan. Tällä hetkellä siellä on vain 1 lappunen, koska oon tässä lomalla kotona ollut enkä mitään tehnyt, mikä olisi ollut muistamisen arvoista. Huomista koulupäivää ootellessa siis... Ai niin, onhan tuolla toinenkin lappu, kun pikkuveli halusi jotain mulle kommentoida! :3 Tekis mieli lukee, mitä se on laittanut sinne, mutta on ootettava vuosi :D

BTW, parin viikon päästä olis tarkotus mennä ostamaan uus puhelin ja sitten vielä se joulupukin unohtama kamerakin :D Puhelimen ostan kyllä itse, mutta kamera menee porukoiden lompsasta. Tännekin varmaan sitten alkaa ilmestyä vähän laatusempia kuvia, kun noi mun Nokia 500'lla tai tolla huonolla pokkarilla otetut...

1 kommentti:

  1. kiva blogi sulla:)

    käy kattoo mun ja liity lukijaks jos kiinnostaa:)
    http://remembertoloveee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Feel free to comment :>