18. tammikuuta 2013

sirklausta

Yippee, meikkis oppi sirklaamaan takaperin eilen liikuntatunnilla :3 oon mielettömän innoissani ! Aiheesta löytyy videokin, - piti ottaa että pikkubroidi uskois mua :D - mutta laitan sen vasta myöhemmin kun nyt oon koulussa :D en malttanu vaan olla postaamatta, kun nyt en oo vähään aikaan postaillut... Anteeks siitä!

Mutta toinenkin positiivinen uutinen, sain viimein ostettua uuden puhelimen, samsung galaxy xcover :D isukki oli sitä mieltä että mulle sopis tommone iskunkestävä malli, en tiiä miks :D Mutta nyt kun pääsin Nokiasta ja Symbiasta eroon niin määhän oon sitte tietty ladannu kaikkia kivoja sovelluksia, niinku esim. instagram, josta mut löytää nimellä luuseli, saa mennä seuraileen ;)

Niin ja eilenhän oltiin sitten pitämässä startti-iltaa riparilaisille, oli siistiä olla siellä kyllä isosen roolissa :3 Mua vaan jäi harmittaan, että kun se meinas kestää vähän turhan pitkään niin sit piti jättää yks leikki pois ja se oli just se leikki joka mun piti vetää :D Mutta ehkä mä vielä saan leikkejä vetää... Ens lauantainahan meillä sitten isoskoulutus jatkuu, taitaa mennä hela dagen siellä sitte :D

Mellu käski sanoo terkkuja ja se ei oo täydelline :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>