15. helmikuuta 2013

jokeripokeripox

Fuck miksei mulle jaettu jokereita ? Tää päivä on kyllä ollu iha paska suomeks sanottuna ja nyt vähän suututtaa. Ensin koulussa oli jotkut yypeetanssiaiset ja laittauduttii näteiks ja oli mekkoo ja korkkarii ja muuta mutta eipä kai kukaa mun kaa ny tanssia haluu... Päädyin sitte "pakollisissa" tansseissa ensin jätkän, jonka nimee en edes tiedä, pariks ja loput meni tyhmien kanssa, se mikä nyt sattu edellisestä parinvaihtotanssista jäämään. Sirun kanssa tanssittiin rokkia ja viimesen valssin omistin kanssa Sirulle <3 ja Petrokin säälistä tanssi mun kaa yhe valssin. 

Ja sit tulin kotii ja keitin kupin teetä ja aattelin istuu rauhassa konee ääressä vähän aikaa ja kirjottaa blogimerkinnän. Siitä on ny puoltoista tuntia. En kerinny edes otsikkoo kirjottaa ku jotkut kekut ryntää sisään ja kyselee röökistä ja muusta. Hitot mä niille mitää heitä, vaikka mulla jotain sattus olemaanki. Enkä edes tupakka rahaa antanu, oonpa paska jätkä.

Sit mä lopulta heitin ne pihalle, ku ne änkes luvatta tähä mun koneelle ja pistin läppärin kannen kii nii, että yhden facebookki jäi auki. Pakko oli käydä vähä trollaa. Eipähän tuu toiste mun läppäriini. Oon omistushaluinen materialisti, myönnetään, mutta silti, ei toisen koneelle voi tollai vaa luvatta mennä eikä toisen huoneeseen voi tollai vaa luvatta tulla. Olisinki ollu just vaihtamas vaatteita tai jotai muuta ja kekut ryntää ovesta sisää. Siitäkös olis tullu hyvä mieli kaikille..?

Mutta ei muutaku perjantainjatkoja siihenkin suuntaan, toivottavasti teillä ollu kivempi päivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>