14. helmikuuta 2013

no problems for me

no problems for me


Juu, ystävänpäivähän se taas tuli. Meikkis viettää tänäkin vuonna ystävänpäivää tietokoneen ääressä ja ihan kotosalla, mutta se on kyllä oma valinta, että ei mulla valittamista. Sitä paitsi, mulla on ollut ihan kiva ystävänpäivä ainakin tähän mennessä. :3 Tulin ihan mielettömän iloseks ihan semmosesta pikkujutusta, että mun luokalla oleva kundi pysähty mopollaan risteyksessä ja päästi mut meneen ensin, ettei mun tarvinnu pysähtyä pyörällä keskellä ylämäkee. Kiitos, you made my day :3


Koulua on taas kohta tullu viikon verran käytyä ja sit vie ens viikko ja sit lomaaaaa :3 Loistavii suunnitelmii lomalle mm. laskettelua, Tamperetta ja  tyttöjen iltaa :) Mutta siitä lisää myöhemmin. Nyt on ollu kokeita, tällä viikolla maantiedon koe ja ruotsin sanakoe, matikan koe ja enkun sanakoe oli TETtiä edeltävällä viikolla ja ens viikolla on yhteiskuntaopin koe ja fysiikan koe. :D Huomenna onneks vähän rennompi päivä tulossa, kun aamulla 2 tuntia valinnaista, sitte mennää kattoo vanhojen tanssia, sit syömää, sit vaihtaa vaatteita ja sit on jotkut ystävänpäivätanssiaiset... 

Mun pienten kivojen juttujen purkki alkaa täyttyä ja mää rupesin miettii että montakohan tollasta purkkia tarviin vuoden aikana..? Ilmeisesti mulle on tapahtunu kaikkee kivaa tai sitte mä vaan oon jotenkin herkästi innostuva :D Oikeenpuolimmaisissa kuvissa on mun uus rannekoru, jonka sain Vernalta, kiitos <3 Se on tosi ihana ♥


Tän biisin alku on niin ihana :3 Hyvää ystävänpäivää ihanille lukijoilleni :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>