23. helmikuuta 2013

Lomia teillekin :>


Tein kollaaseja mun ihanista ystävistä nyt tähän postaukseen, kun ei oikein muuta kuvamatskua suuremmin ollut :D Pale, Nennu, Pätkä ja Meetu kirjottaa kans blogeja, joita kannattaa käydä lukemassa :) Linkkaan ne tonne jonnekin :D Mutta kuten fiksuimmat jo arvas otsikostakin, meillä alko tällä viikolla loma ja tässä oon ekaa lomapäivää vietellyt villasukissa kotona :) Tarvis kai käydä vähän lenkillä, mutta yksin en viitti mennä ja pikkuveikallakin on tossa joku kamu nii en saa sitäkään ainakaan vielä matkaani :D Eilen tuli kuitenkin heitettyä sellanen reilu 10km lenkki kaverin kanssa :) 

Tota kuvaa klikkaamalla pääsee Meetun blogsukkaan :D Meetu on mun outo ystäväni ja tässä se posettaa yhtä söpönä ku aina :D Tuolla iha ylhäällä on kuitenkin noita biisejä, joita oon kuunnellu nyt tässä eilen ja tänään loman kunniaks tollasia kesälomabiisejä viimevuodelta. ;D se on aina hassua, ku tietystä ajanjaksosta jää yks tai enempi biisejä, jotka aina tuo mieleen sen. Niinku esim jokaiselta palokunnan leiriltä on aina tietty biisi :D yhdeltä mcmane titanic, toiselta se we no speak americano ja ihan ekalta leiriltä petri nygårdin onko sulla pokkaa :D sit joistain biiseistä tulee aina mielee tietyt ihmiset :D sit ei voi kuunnella ihanaa jukkapoikaa ku ei haluu muistella mitää kesäheiloja :D

Tässä kuvasatoa ystävästämme Pätkiksestä (klikkaa taas kuvaa ja eksy sen blogiiiiin) :D paitsi mää en kyllä tykkää tosta sen lempinimestä ku se on Pätkä / Pätkis ja mä oon sitä lyhyempi tätä nykyä :D me so sad :( Pätkäänkin eilen lenkilläni törmäsin ja sitten just semmosessa risteyksessä että se mun kaveri käänty siitä kotii ja mun piti sit vielä jatkaa niin hyppäsin sitte Pätkän matkaan ja siitä juostiinkin jopa jonkun verran :D me huippu-urheilijat :D ! huippu-urheilijoista puheen ollen, kuunnellaan tässä jääkiekkoselostusta KPK'n vieraspelistä, ei hirveen hyvin nyt mee, KPK monta maalia häviöllä mutta nyt just sieltä Pekkala tekikin maalin kun tätä kirjotin :D ehkä ne siitä vielä tässä kolmannessa erässä nousee :D ! Noniin, toinen maali tähän erään, tilanne nyt siis 3-11 :D !

Paleeeeeeeeeeeeeeeeee. Saa klikkaa kuvaa, pale tykkäis. Mutta se ei tykänny ku taas keskiviikon matikan kaksoistunnilla olin sen parina, kuten tosta isosta kuvasta näkee. :D Meikkis höpötti taas reeneistä ja Makesta, ihan vähän vaan intoilin moottorikelkkailusta sille :D Olis siistiä päästä itekin ajaa sellasella vehkeellä, mutta ku en omista nii vähän on paha :D Muttamutta jos toi mun isäukkoni vaan saa aikaseks, niin mentäs ehkä ajelee autolla vähä :D koska se on siistiä :D eile me saatiin isukin kanssa aikaseks puhelinten roottaus ja muistikorttien partitiointi :D älkää vaan kysykö mitä me tehtii...

Täytyy loman jälkeen viimestään ruveta Nennua kuvaamaan, nää on ainoot kuvat mitä dropboxin syövereistä löysin kyseisestä tytöstä. Klikatkaa toki totakin kuvaa sitte hei :) Niin ja voishan tässä lomallakin ottaa siitä kuvamatskua, jos satuttais se tyttöjen ilta järjestämään :D ku se nyt tuntuu olevan paljo vaikeempi juttu ku mitä luulis, mä ehotin että ihan vaan perus nyyttärit, mutta kyllä me tästäkin ongelma onnistuttiin saamaan :D
Mutta jos en muuta, niin lomalla ainakin on sitte aikaa bloggailla :D !

HAUSKAA LOMAA TEILLEKIN ! :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>