27. joulukuuta 2012

En oo aikuinen...

enkä haluu käytännöllisiä lahjoja samperi. :( Ei vaan, oon kyllä ihan tyytyväinen, ja sitä kameraa odottelen, koska sen verran pukki "unohti". Mä en vaan kehdannu pyytää kameraa, kun tiesin mitä ne maksaa ja sit kun sisko pyysi sitä ja sille sanottiin, että ei tai ei ainakaan noilla hinnoilla, niin sitten mä ainakin olin hiljaa. Ajattelin, ettei sekään saa. Mutta sehän sai ja sittenkös vitutti :D Mutta mä saan sen sit myöhemmin... Kuhan pääsis vaan Tampereelle. Ja Tampereelta olis tarkotus ostaa vielä uus luurikin itelle. Sain 100e lahjakortin tonne stockkalle ja se pitää tietty kuluttaa heti :D Ei vaan, uus luuri ollu etsinnöissä toukokuusta niin eiköhän nyt oo jo aika... LG optimus L5 E610, onko kokemuksia teillä ? :)

Kuusta ei tänäkään vuonna kotiin saatu, mutta kyllä sellanen tuolta mummolasta löyty sitten :3 Mutta ihan tarpeeks on joulukuusia kyllä nähnyt - ihmisten blogeissa nimittäin ! :D Oli äsken melkonen proggis ruveta lukeen kaikkien seuraamieni blogien uusia tekstejä, kun pariin päivään en ollu käyny :D Kannattaa siis käydä useemmin bloggerissa :D

Kunhan kuusenkatselulta kerittiin, niin sitten päästiin jo valmiiks katettuun pöytää. Perinteinen jouluruoka mummolassa, nam. Sain sitä kauanodotettua sienisalaattiakin ♥ :3 Ja muutenkin mummolassa on aina hyvää ruokaa :D Jos pitäis sanoo 3 lemppariruokaa niin olis 1. sienisalaatti, 2. mikä tahansa mummun tekemä, 3. äiteen mureke :D 

Anteeks laatu, mutta enihau. Tää oli kyllä paras lahja, jonka sain ♥ Mummu oli askarrellut mun vanhoista paperinukeista tommosen taulun. Rupesin oikee itkee ku avasin sen paketin ja oli pakko mennä halaan mummua :) ♥ Toi merkitsee mulle enemmän ku paljon :3 ♥

Lisää lahjoja, tommosen laukun sain. Isoo mustaa laukkua oon kanssa ettiny jo pitkään, mutta ei oo tullu ostettua, aina on ollu liian kallis tai liian iso tai liian pieni tai jotain muuta, mutta toi nyt on jo ihan jees. :) Lisäks sain pari vilttiä, muistikortin ja muistitikun, runokirjan, kokinveitsisetin, astioita, pitkikset, pienen käsipyyhkeen, marmelaadia, vähän rahaa ja lahjakortin sinne stockkalle + seppälään. :)

Ja niin, sainhan mä sen laskimenkin. Ja tosiaan, kun faijan laitto laskinta ostaan, niin en oikeestaan saanu laskinta vaan kämmenlaitteen :D toi on kuulemma paras mitä nyt on kaupoissa ja vaikka mitä faija mulle sitä mainosti. Sillä voi kirjottaa, piirtää kuvaajia, tehdä taulukoita, laskea, tehdä jotain tiedostoja, ladata siihen kuvia... :D Ihan mitä vaan! Kai sillä ny yhen ysiluokan loppuun käy ja ehkä jonkun huonon lukion :D

Tässä vielä yks lahja, joka oli meille kaikille. Blitz, ihan huippu peli! Pelataan sitä vähän väliä mun sisarusten kanssa :D Suosittelen hankkimaan, jos sulla ei vielä oo. :3


Ja tänä vuonna porukat päätti että me ollaan jo niin isoja (nyyh) että pukki ei tullutkaan, vaan saatiin itse leikkiä tonttuja ja jakaa lahjat. Tai kyllähän porukat koitti tolle nuorimmalle, joka kuvassakin on, että kyllä se pukki tossa kuistilla kävi, mutta sillä oli niin kiire Sirulle (meidän serkku, 4v) että se ei kerkiä meille jäämään :D vältyttiimpä pukille laulamiselta ja kiusallisilta valokuvauslavastuksilta pukin kanssa :D Eikä tarvinnu arvailla kuka faijan työkavereista se tänä vuonna on :D

2 kommenttia:

  1. Sulle on haaste mun blogissa: www.ellupuhuusulle.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle haaste blogissa :)
    http://believe-inyourdreamss.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Feel free to comment :>