22. joulukuuta 2012

Joulujuhlat + pikkuveli ♥

1. pikkuveli seisoo tossa 2. ala-asteelaisten maalauksia
3. pikkuveli yhäkin 4. pikkveljen luokka, se on tuolla oikeessa reunassa ♥

Aaaaw, kui söpöö oikeesti ♥ Oon mielettömän ylpee mun pikkuveikasta ♥ Olin siis oman joulukirkon jälkeen sisarusten joulujuhlassa ja koetin tolla paskalla pokkarilla jotain kuvia saada, mutta laatu nyt on ihan piip piip piip. Mutta kuitenkin, noiden näytelmä oli tosi hauska ja mun pikkuveikalla oli kaiken isoin rooli ja se jännitti sitä jo monta viikkoo ennen ja oli ihan hermona :D Mutta siellä ne tanssi ja laulo ja jumppas ja Nooakin (that's se mun veli) muisti kaikki vuorosanat. Se sano jälkeenpäin, että meinas unohtaa viimeset vuorosanat mutta en mä edes huomannu mitää sellasta ♥ :3 oon oikeesti ihan pakahtua ylpeydestä !

1. pikkusisko oikeessa laidassa 2. james bond
3. joulupuuta laulettiin 4. pikkusisko taas oikeessa laidassa



Tätä Gangnam Stylee noi lapset tuolla tanssi, mun pikkusiskon luokka nimittäin. Se huitoo tuolla oikeessa reunassa. :D Niilläkin oli ihan hauska esitys... Ja toi 2. kuva on semmosesta näytelmästä, ku joulupukki etti salkkareita, mutta telkusta tuli vaan Bondeja, Robinia, jääkiekkoa ja muuta turhaa. Sillä pukilla oli tän mun tietokoneen näytön kokonen kake :D


Anteeks ihan sikana toi laatu, mutta oli pakko lisätä kuva vielä tosta joulupukin telkusta. Ja kakekin siinä näkyy :D But enihau, Robinhan se siinä :D Ja joo, ei oo oikee Robin, mutta Janne näytti ihan Robinilta, vaikka tietty tässä kuvassa varmaan vielä enemmän ku ei siitä mitään muutakaan erota :D



Ja siinä mun ihana pikkuveikkani hakee todistusta sen opelta. :3 Sen todistuksestakin saan olla ylpee, ei ollu yhtään kutosta, jee! Itehän siis en vielä todistusta saanut, kun jakso on yhä kesken :D 7. päivä tammikuuta jatkuu koulu ja 8. päivä vaihtuu jakso, joten sitten viikko tai pari sen jälkeen saadaan jaksotodistukset. Ja keväällä sit seuraavan kerran. Ja sillon saadaankin kaks todistusta; ensin jaksotodistus, mistä pitää tarkistaa, ettei oo nelosia, koska ne pitää sit vielä suorittaa ennen lomaa ja sitte kevätjuhlassa saadaan päästötodistukset.

Mutta hyvää joulunodotusta sinne ruudun taa ;3 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>