18. joulukuuta 2012

Nothing else I can say


Oon eilen ja tänään innostunu kuunteleen taas Gagaa :D ja erityisesti noita vähän vanhempia kappaleita... yhäkin suosikki on toi ylläoleva, se on vaan niin söpö biisi :3 tulee aina hyvälle tuulelle...

Viimenen syyslukukauden tiistai peruskoulussa. Hassua, muttei tunnu miltään erikoiselta. Äitin mielestä mun pitäis olla jotenki häkeltyny moisesta, mutta ihan tavallinen tiistai tää mun mielestä on... :D Mä ehkä osaan olla sitte häkeltyneempi keväällä, ku on viimenen tiistai peruskoulussa, eikä vaan syyslukukaudella...

Sitä paitsi, mä just nyt EN haluis, että aika kulkis eteenpäin; pitää 15.3. tietää, että mikä musta tulee isona :D Ja siihen on enää alle 3kk ja en tosiaankaan tiedä :D En tiedä edes, että meenkö lukioon vai amikseen ja jäänkö tähän mänttilään opiskeleen vai muutanko johonkin ja jos muutan niin muutanko Tampereelle vai Seinäjoelle vai Lahteen...

Kaikki hokee sitä, että seuraat vaan omia unelmia ja teet niinku hyvältä tuntuu. Teet sitä, mikä susta on edes vähän kivaa ja kiinnostavaa. Muttaku oon kiinnostunu niin perhanan monesta :D Ekakski, mua kiinnostais mennä lukioon joillekkin kursseille, kuten englanti ja kuvis, mutta joku matikka ja kemia niin ei kyllä nappaa.Toiseks, mua kiinnostas mennä amiksessa ainakin kokille, tarjoilijaks, sisustajaks, raksalle, lähihoitajaks ja metallille :D Siitäkö sitte ruvetaa että enttententten teelika mentten? Kaksoistutkintookin oon miettiny, mutta jotenkin se... en mä tiedä, joku hämää mua moisessaki :D

Kolmanneks, haluisin jäädä kotiin ja opiskella täällä, olis koulutkin vierekkäin, jos sen kaksoistutkinnon tekis, + tutut ympäristöt ja koulut, ja osa tuttuja ihmisiäkin. Mutta taas toisaalta, uudet ihmiset ja ympäristöt vois olla just hyväks mullekki... Sitä paitsi, vaikka kotona asumisessa on puolensa, niin kyllä mä haluun oman pikku yksiön jossa ihmetellä rumaa vanhaa ja epätoimivaa keittiöö. Mulla on niin monta pientä tapaa, jota mutsi inhoo, kuten teen "ryystäminen" ja se että kuivaan vaatteita kuivausrummussa niin kauan, että ne on oikeesti kuivat ja semmoset lämpöset. Ja sitte on tietty myös toisinpäin, että on jotain äiteen juttuja, mitä mä tekisin ihan toisinpäin. Esimerkiks tiskipolitiikka ja mausteiden käyttö. Kaikki muut meidän perheessä on tulisen ruuan ystäviä, mutta mulle riittäis ihan vaan pelkkä suola mausteeks :D

Neljänneks, jos mä en jää kotiin, niin Seinäjoella olis Sedussa tarjolla opiskelijoille ilmasta asuntolaa ja Tampereen suunnalla olis sukua, jonka luona majailla. Ja niin olis kyllä Lahdessakin. Toisaalta tollanen soluasunto vois olla ihan mielettömän siisti, mutta mä en edes tajua, miks oon niin pirun kiinnostunut lähtemään mihinkään Seinäjoelle; en tunne sieltä ketään enkä oo edes ikinä käynyt siellä :D Tampere olis tutumpi kaupunki ja Lahdessakin oon sentään joskus käynyt :D Kai sielläkin jonkun solun sais jos haluis...

Hitto että voi olla näin vaikeeta tämmönenkin :D Miks mun oikeesti pitää päättää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>