19. joulukuuta 2012

Kapteeni käskee: KONTATKAA !!!

Mun auto :) Tai siis Miron :D Tein ton sille joululahjaks ja joo se on joku neljävuotias sukulaispoika :) En oo ihan varma mitä kautta ollaan jotain kaukasta melkeensukua tai jotain mutta enihau :D Aika mielissään oli, käytiin just äsken viemässä :)

Tossa toinenkin kuva. Sen PITI olla Salama McQueen, mutta suunnitelmiin tuli muutama muutos... :D Nyt se on Miro McQueen :D

Ette salee arvaa mikä noista on mun :D 

Matikantunti: Kirsi askarteli tota ryhmätyötä ja mä tein ton lumihiutaleen ja nauroin tyhmille lapsille :D

Kännykkälaatuja :D

Äsken käytiin siis toimittelemassa joululahjoja suuntaan jos toiseenkin ja mä oon NIIN helpottunu :D Pojat tunnisti mun tekemät Angry Birds -hahmot ja Mirokin tunnisti ton auton heti Salamaks, vaikkei niillä oo mitää yhteistä :D nyt ei oo enää enne joulua muuta stressattavaa ku huomine kemiankoe. Tiiän jo valmiiks, että se on ihan sikavaikee, koska nää kemiafysiikkamatikka ja kumppanit ei oo oikee niitä mun vahvuuksia :D

Ainii ja tänää oli ihan huipputreenit ! ;3 ulkoilua oli aiheena ja voin kuvitella, miten urpoilta me näytettiin ku kontattiin ja ryömittiin ja tehtiin äkshyppyjä ja kaikkee muutakin fiksua siellä paloaseman pihassa. Kaiken hauskinta oli se että ne palomiehet ja -naisetki teki niitä juttuja :D Toivottavasti ei tullu tuttuja ohi :D Mutta oli kyllä taas niin hauskaa, etten muista millo viimeks (jos edellisiä reenejä ei lasketa) ! Paloasemasta on tullu mulle toinen koti ja usein sinne on paljo kivempaa mennä ku tänne :D ainakin siellä on yhtä hulluja ja jälkeenjääneitä ja hauskoja ja äänekkäitä ihmisiä ku mää :D 3 adhdlasta ja mä ei oo varmaa hyvä yhistelmä :D onneks markuksella on homma hanskassa :3 vaikka sitä se ei tiiä missä ne hanskat on joo tosi hauska juttu haha D:

2 kommenttia:

  1. kiva blogi, sait uuden lukijan !

    http://julialexandraa.blogspot.fi/
    vilkase munki blogii jos jaksat :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ! :) ♥ Pelastit mun päivän :3 Ja liityin myös sun blogiin :)

    VastaaPoista

Feel free to comment :>