10. elokuuta 2013

Kesän suosikit !

Nyt se taitaa kesä olla ohitte, ainakin loma loppuu tän viikonlopun jälkeen. Ajattelin tehdä kesän suosikkijutuista tälläsen kuukauden suosikit -tyyppisen postauksen. Sit ajattelin, että voisin jatkossa alkaa tekeen kuukauden suosikkeja. Miltä kuulostsis ? Voisin joskus tehdä videollakin, niinkun tätäkin itseasiassa yritin, mutta videosta tuli ihan loputtoman pitkä, melkein 20 minuuttia eikä kukaan jaksa sellasta kattoo :D Mutta mennään nyt näihin suosikkeihin :)

HÖNTSYSÖPÖILY joo en tiedä miten muutenkaan oikein nimittäisin tätä tällästä että hengaan tossa ihanassa hupparissa ja jossain höntsysortseissa ja en tee mitään ihmeellistä, juttelen miehekkeen kaa tai revin noita tapetteja tai pelaan pouta, mutta otan vaa iha rennosti :) Se on ihanaa...

ISOSTELU oli ihan mahtavaa ♥ rakastin sitä leiriä ja niitä ihmisiä :) Isosena oleminen oli tosi kivaa, raamisten pitäminen oli ihanaa. En malta oottaa, että pääsen taas isoseks jonnekin !

PALOKUNTA Palokunnan leiri ja Power Parkin reissu on olleet ihan parhaita juttuja kans :) Vaikka meidän vepari koostuu lähinnä 10 vuotiaista pikkupojista, niin on toi vaan ihan huippuporukka ja meillä on hauskaa ajasta ja paikasta riippumatta !  

JUOKSEMINEN mä tykkään ihan sairaasti noista mun uusista lenkkareista ♥ Vaikka mää en oo hirveen urheilullinen ihminen ollu, nii oon jotenki rakastunu juoksemiseen tänä kesänä, sen vähän mitä ton polven kanssa on voinut juosta. Rakastan sitä tunnetta ku ponnari hakkaa niskaan juostessa :)

VALOKUVAUS oon ihan hullaantunut kukkakuviin ja jäänyt niin koukkuun videoiden tekemiseen ! Oon tosi ilonen tosta kamerasta ja sillä on tullut otettua tosi paljon kuvia. Vielä on kuitenkin paljon opettelemista, nyt oon ruvennut opiskelemaan noita manuaaliasetuksia.

HIUSTENLAITTO nyt kun oon kasvattanu näitä mun hiuksiani, niin oon opetellu laittaa mun hiuksia iha uudellee. Letin tekemisen itelleen joutu opettelee uudellee ja nyt mä keväällä opettelin tekemään sen kalanruotoletinkin. Vielä haluisin oppia tekemään neljällä letin. Ja nyt oon tosi innostunut nutturoista :)

TV-SARJA Carrien Päiväkirjat ♥ Aivan täydellinen sarja, mä niin rakastan tätä. Oon tosi kateellinen Carrien hiuksista, sellaset kiharat mäkin haluan. Ja Sebastian on ihan pirun hyvännäkönen :3

LEFFA Itseilkimys 1 & 2 on tän kesän lemppareita :) Kakkone me käytiin kattoon Sampon kanssa 3Dnä. Oli muute eka 3D missä mä olin. Ne mainokset oli ihan himopelottavia ku ne tuli sillain ihan naamalle. Mutta leffa oli hyvä. Ja Grun ärrävika ♥

KENGÄT NewYorkerista valkoset tennarit on olleet kovassa käytössä. Eikö tosiaankaa oo enää noin valkoset. :D Noi paksut pohjat on olleet tosi mukavat ja niillä on jaksanu kävellä pitkiäkin päiviä. :)

HUPPARI Mikke Granlund -huppari on ihana ♥ Se on sellane lämmin ja pehmee sieltä sisältä :3 vitsailtiin äitin kanssa että Mikke nyt lämmittää mua, hih :D

FARKUT Gina Tricotin Lisa-farkut. Täydelliset farkut, just sopivan istuvat ja mustat farkut näyttää aina hyvältä. Vaikka onki kesällä olleet aika lämpimät, nii on tullu käytettyä paljon ja aion käyttää jatkossakin!

LAUKKU oon vaan niin rakastunut tohon reppuun. Se on maailman ihanin ♥ Ei siitä voi sanoo muuta.

RASVA Doven Body Milk. Toimii hyvin yksiin mun atooppisen ihon kanssa, vaikka monet tommoset ei erikseen atooppiselle iholle suunnitellut rasvat aiheuttaa vaan pahemman kuivumisen & ihottuman. Siks oon tykänny tästä. :)

RIPSENTAIVUTIN mulla on itsevarmempi olo kun oon taivuttanu mun ripset. :) Emmä tiiä näkeeks kukaan muu mun ripsissä sillon eroo, mutta mun mielestä mun ripset näkyy kivemmin. Odotan vaan että saisin noi mun ripset värjättyä :3 

NAAMA-AINE Garnier Skin Naturals Pure Active 3in1. ♥ Ihanin keksintö mitä on. Kaveri suositteli tätä ja päätin sitte ostaa ja kokeilla. Oon tykännyt toooosi paljon ja tuubi on melkeen tyhjä. Aika riittosa on kuitenkin ollu ku joskus toukokuussa ostin ton ja nyt vasta lähenee loppuaan. Aion todellakin ostaa uuden tuubin, rakastan tätä!

6 kommenttia:

  1. Mäkin ostin just ton kånken repun ja oon tykänny siitä ihan hirveesti! :) Ja oon myös samaa mieltä sebastianista ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä itseasiassa näin sen sun repun kun kävit jädekiskalla :D Oli tosi hieno, en tienny et niitä on tonkin värisiä ! :) :)

      Poista
  2. Sulle olis pieni haaste mun blogissa ! (:

    http://oonamatildaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, mutta oon vastaavan haasteen jo tehnyt vähän aikaa sitten :)

      Poista
  3. Tää postaus oli tosi kiva! Ihana tunnelma joissain kuvissa :)

    VastaaPoista

Feel free to comment :>