13. elokuuta 2013

Kouluasuja

paita 2ND HAND hame MYLLYOUTLET
Maanantaina menin kouluun tälläsessä asussa. Anteeksi ylijärkyttävä blurraus mutta mun huone näyttää ihan karseelta koska täällä on se remontti vähän niinku kesken ja pikkuveli on levittäny vaatekaappinsa tohon keskelle lattiaa... Ja anteeksi typerät teinipeilit, mutta en oikee saanu muute mitää järkeviä kuvia otettua...

hame MYLLYOUTLET paita 2ND HAND (H&M)

Tossa sit taas tän päivän asustusta. Jaloissa mulla oli ne mun uudet warpin valkoiset tennarit. Rakastan valkosia kenkiä, mutta en käsitä, miksei ne voi pysyä valkosina... Noissa on nyt jo kaikkee vaikka oon koittanu varoo. Harmittaa :( Ne on muuten nii kivat kengät!

Koulusta aion kertoo enemmän videolla, jonka ajattelin tossa perjantaina kuvailla tai jo torstaina jos perjantaista tulee niin kiva päivä ettei mulla olekaan aikaa millekään videoiden kuvailulle... ;)

Kummasta asusta tykkäätte enemmän ? Itse ehkä tästä tiistaisesta :)



2 kommenttia:

  1. Onpa nätti hame! En osaa sanoa, että kummasta pidän enemmän, tasaverroin :)

    VastaaPoista

Feel free to comment :>