25. heinäkuuta 2013

Ja mä kuvasin

Mitä kuvaan -postauksen tuotosta tässä. Kiitos ku oli nii paljo kommentteja ! :)

Joo en syö voileipäkakkua joka päivä aamupalaks mutta nyt söin :D !

Mustat farkut, jotka on myös mun lempparifarkut & sit yks lempparipaita :)

Tuomas Kauhanen ft. Väinöväinö / Enkeli ♥

Joku pikkupeili lojuu tuolla ikkunanlaudalla :D

Ihan uus hiusharja sieltä Tuurista

Mua inspiroi mun pikkuveli, mökin järvimaisema, kiharat hiukset, Sampo, kauniit kukat, pienet lapset, Jumala, Joose ja jälleen kerran kauniit kukat.

Pikku Prinssini, sammakko the Joonas nukkuu mun vieressä melkee joka yö :)

Koetan kirjottaa vähen vanhemman näköistä kaunoo enemmänkin kuin tekstata.

Rakastan Joosee :3

Mulla ei varsinaisesti oo omia avaimia, mutta toi meidän vara-avain

Eka koru on mun kummitädiltä rippilahjaksi saama koru, siinä lukee latinaksi tie tähtiin. Keskimmäisen korun ostin itse tässä keväällä ja risti on toiselta kummitädiltä rippipäivänä saatu :)

Aion siis käyttää uutta reppuani koulussa, kunhan se alkaa :)

Ah salamaheijastumat :) 

Isac Elliot / Wake Up World

Cola Zero !

Joo olis tarkotus ostaa uus, mutta toi nyt on tollane...



Tossa on kaikki mun omistamat CD:t ja siitä voi jo päätellä, että kuuntelen musiikkia laidasta laitaan :) Terapian & NMB'n levyt oon saanut seurakunnan parhaalta papilta ja ne on mulle siks tosi tärkeitä ♥

Mut tekee onnelliseks pienet lapset, kauniit kukat, mun kamut, jälleen kauniit kukat, juokseminen, Joose, palokunta, Sampo ja uudet tavarat :D

Just tänää siis ainakin :D se vaihtelee vähän viiliksen mukaan

Tietokone ♥

En nyt tiiä onks toi kaikkein kauneinta mitä mun käteni on saneet aikaan, mutta tein ton juuri ja tykkään siitä siks :) Se on kyllä vielä kesken, en oo päättäny että jätänkö noin vai toteutanko mun muita ideoita ja mitkä niistä sitten toteutan :D


Tämäkin on ihan uusi :)

Mun synttärilahjaksi saamat perhoslakanat :)


Joo mä en hirveesti meikkaa :D

I AM BOSS !

Joo säästin tyhmän kokosen kuvan viimeseks :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>