24. heinäkuuta 2013

Ostoksia

arvatkaa mitä tuolla on !
Eilen olin siis Tuurissa perheen kanssa niinku jotkut on jo Instagrammista huomannu (ja taisin mä sen täällä blogissaki eilen mainita)ja tänään olin perheen kanssa Tampereella ja tulihan siinä Sampookin nähtyä ♥ Käytiin aamupäivästä tuhlaamassa äitin kanssa pari sataa Jameraan ja ostettiin muutama lukiokirja. Käytiin me tapettiakin ettimässä muttei löytyny... Sit meetupattii Sampon kaa koskarissa ja haahuiltiin ympäriinsä ja raahasin Sampoo ympäriinsä siellä vaatekaupoissa. Tommone aleboksi sattu Stadiumista mukaa.
Tässä on Tuurin ostoksia :) Itseasiassa täytyy myöntää että äitee sponsoroi ton penaalin mulle. Ja osti se ton astiankin, kun sisko hajotti tollasen mikä mulla jo oli nii mutsi sit osti uuden. Mutta kyllä mäkin sain siellä ihan rahaa palamaan :D Ostin ton lyijykynäpaketin, 16 kynää 1,50e, sit Staedlerin 2 mustaa tussia (kuvassa kyllä vaa yks) maksoin niistä 2,10e ja noista Staedlerin värillisistä kynistä 3,50e. Penaali kustansi 16,50e ja astian hinnasta ei oo tietoo nyt just... Cailapin hiuspinnit oli 1,95e ja hiusharja 2,50e.
Tollaset löyty sieltä aleboksista. Sori ku nää kuvat on ny sekalaises järjestykses mutten enää jaksa alkaa järjesteleen. Maksoin noista Warpin kengistä siis kakskymppiä, oon kuolannu niitä jo aiemmi ton paksun pohjan takia mutten oo raaskinu ostaa ja nyt ostin :)
Toinen juttu mitä oon kuolannu pitkään ja vähän pidempäänkin nii toi reppu. ♥ Päädyin nyt sit sen Tuurista ostamaan ku oli alennettuna 49e. Ostin mustan, koska se nyt on yleensä sellane aika luotettava valinta. Keltasen ja vihreenki kyllä vielä haluun, mutta mennään tolla nyt ensiks !
Tampereen ostoksia. Ginasta ostin bandeaun, 5,99e. Ja sit käytiin Sampon kaa kattoo Itseilkymys 2 on meinaa ihana ♥ Rakastuin Grun ärrävikaan vaikka dupattua versiota harmittelinkin :D

2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! Mun on jo pitkään pitäny kysyä, ja oon kysynytkin mut se kommentti ei tainnu tulla perille asti, et onko sulla oikeesti noin kihara tukka mitä sulla esim. tossa sivupalkin kuvassa on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin :D Ja ei oo sellanen kommentti kyllä tullut perille asti, mutta juu ei ole :( Tollasista mä haaveilen, olis ihanaa ku olis tollaset luonnonkiharat, mutta nää mun kutrini on ihan viivasuorat, ellen tee niille jotain...

      Poista

Feel free to comment :>