16. heinäkuuta 2013

Siivouspäivä !

 Jee käytiin tänään äiskylin kanssa sinkkisydämmessä, paikallisella kirpparilla & mukaan tarttu jälleen kerran kaikkee kivaa ! :) Löysin taas Mikke Graanlund -paidan, tai no hupparin, joka on kyllä ihana ♥ Tosi lämmin & pehmee :3 Tuun varmasti käyttämään paljon ! Taisin maksaa hupparista 6 euroo :)
 Sit toinen tämmöne mukavuusvaate on Green Dayn 2010 kiertueen t-paita :) Ajattelin ihan noin niinku tälläseks jeejeehenkailu vaatteeks jossai kotona tai urheillessa tai leireillessä yms :) 3 euroa kustansi tämä.
Sit oon jo kuolannu aiemmi keväällä H&M tota hametta, mutten sillon raaskinut ostaa ja nyt kun oli tuolla kirppiksellä 8 eurolla, niin en mä enää viitsinyt sitä sinne jättää. Oli sitä paitsi käyttämätön, lappu vielä tallella ;)
Siiiiiiitten mä ostin vielä tommosen ihmetunikamekkotsydeemin, noita talven tilaisuuksia ajatellen. Mulla oli viime talvena sellanen ongelma, että ku ei tahtonu olla oikee mitään mitä olis voinu päälleen pistää ku piti mennä tyyliin kummisedän synttäripirskeisiin. Ku ei oikeen voinu laittaa mitään superhienoo ja juhlavaa, muttei viitsiny iha pelkissä farkuissakaan mennä... Toivon että tässä olis ratkaisu kyseiseen ongelmaan ens talvee ajatellen :) Tämäkin tais maksaa 6 euroo.
Ja sit tälläne iha perus melko seethrough paituli merkkiä Ginatricot, hintaa tais jäädä paidalle 3 euroo. :) Tää paita & H&M hame oli mun lemppareita ja ne sopi ihan loistavasti yhteen ! Aion niitä kyllä pitää monta kertaa kimpassa päälläni :) Ja ja ostin mä sit vielä sellaset kukalliset leggarit mutta niistei oo nyt kuvaa... 
Kirpputoreilun jälkeen rupesin siivoomaan & järjestelemään mun huonetta. Huomenna olis tarkotus alkaa repimään tapetteja irti ja koittaa joskus metsästää jostain uudet :D Ja ikkunan karmi pitäis maalata ja samoin toi oranssi muuri... Ja tolle katossa ollelle reiälle (kiitos pikkuveikan nyrkille ♥) piti kanssa tehdä jotain. Löysin siivoillessa sitte vanhoja piirustuksia ja liimasin ne siihen päälle sinitarralla. Ompahan toistaseks ainaki vähän siistimmän näkönen...
Oli muutenkin ihanaa siivota. Alotin vaatekaapista ja tollanen pino vaatteita, jotka oli liian pieniä, rikkinäisiä tai sellasia etten muuten vaan käytä niitä. Heitin sitten ne veks tosta kaapista tilaa viemästä. Täytyy ehkä lahjottaa niitä pikkusiskolle & serkkutytölle jossain kohtaa, mutta ne on vielä niin pikkusia lautoja, ettei mun kuteet niille mee... Ja eikö oo muute ihana tunne ku valkoset pinnat on oikeesti valkosia ? :3
Ihan pakko vielä esitellä mun viime yönä käsivarteen rustaama "tatuointikin" :3 ♥ Enää se ei haittaa et huominen tulee, sä teet huomisest upeen :)

2 kommenttia:

Feel free to comment :>