11. heinäkuuta 2013

Pikkuruinen, onnellinen aamupäivitys





Oikeesti, vois olla tosi helppoo olla onnellinen, jos antais itsensä olla onnellinen. En uskalla vieläkään heittäytyä enkä haluaisi kiintyä. Muttakun on se mies vaan niin ihana ♥

Joku järkevä on jo ehkä saattanu hoksata että mää oon vähän niinku ihastunu :) Ja ekaa kertaa pitkästä aikaa ihastunu niin tosissaan, että siitä voi jopa mainita täällä bloggerin puolella :)

Joo ja mun kädessä on jättimäinen mustelma, huomasin itekin :D Oltiin siellä palokunnan leirillä ja mä hukkasin mun juomapullon ja menin sitten kattomaan etten heittäny sitä haalareitten mukana peräkärryyn. Meillä oli siis sellane peräkärry missä on se luukku. No avasin sen ja etin pulloo ja kun totesin, ettei se siellä oo niin kelasin sitten laittavani peräkärryn kannen kiinni. No pistinkin sen sitten kiinni, mutta en vain älynnyt ottaa kättäni ensin pois sieltä välistä. Ja kyllä, se sattui. :)

Mutta nyt mä lähden onnellisena hymyillen pukeutumaan ja syömään aamupalaa ja duuniin. Mulla oli taas herätys kännykässä 9, että voin pari tuntia köllötellä ihan rauhassa tässä peiton alla med mun puhelin & läppäri :D Mutta onnellista päivää teillekin ! ♥

1 kommentti:

  1. Aw Kiia <: tuun jossai vaihees uteleen sulta asioita (;;
    Ja aw kuin söpö kuva <:

    VastaaPoista

Feel free to comment :>