2. maaliskuuta 2013

back home :)

Pikkuveli tykkäs mun uusista laseista :3 kui söpöö oikeesti ♥ vielä söpömpää musta oli se, että jannu oli täällä melkee itkua vääntänyt, toissailtana, että eikö Kiia vieläkään tuu kotiin :D No tänään Kiia tuli kotiin ja sit toi yks hassu kiehnös koko aja, nukkuki puoliks mun sylissä. Ja sit ku se lähti syömää jotain iltapalaa, niin äitee tuli siihen leikkimään et mä oon tyyny ja rupes jumppaileen niitä polviaan siinä :D No, oli kyl kivaa tulla kotiin, oli hyvää pitsaa ja kiva muutenkin nähä just veikkaa pitkästä aikaa ♥ okei 4 päivää mut silti :D mun veli ja mä ollaan tosi läheisiä, en tuu todellakaan siskojeni kanssa yhtä hyvin toimeen kun sen kanssa. Mä kysyn mun veljeltä aina neuvoo vaateasioissa, miesjutuissa ja kaikessa muussakin mahollisessa... Riparillaki mulla oli kauhee ikävä veljee, mut ei muita :D joka kerta ku sain puhelimen niin soitin pikkuveljelle, sekin oli itseasiassa leirillä sillon. Mun piti ihan vaan varmistaa, että se on ihan okei, en olis saanu muute illalla nukutuks :D mutta se ihanaisesta velikullastani, tästä kohta meen nukkumaan ja jossain kohtaa voisin tulla kertoon mun ikeanshoppailuista ;) hyviä öitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>