27. maaliskuuta 2013

That power



Toivottavasti tuo nyt toimii, kiitos ohjeista Oona :3 sen blogissa siis tutoriaali tohon valkoseen juutuupipalkkiin, mutta se siitä palkista nyt sitten. Toi biisi on aivan ihana, en oo alkuperästä edes vaivautunut kuuntelemaan koska Justin Bieber ei vaan voi olla Tyleriä parempi! :)

Tässä on taas kiirettä pitänyt niin ettei taas oo ehtiny pariin päivään postaileen. Nyt kirjotan tän äkkiä ja meen sit siivoo ja suihkuun. Kiva päivä tässä kuitenkin on ollu taas takana :3 Ai niin ja täytän ton lukiojutun...

Koulussa köksän tunnilla juhlittiin "ristiäsiä" ja muutenkin oli jotenkin kiva päivä. Johtunee ehkä siitä että luokan idiootti oli osan päivästä pois ja toinen idiootti koko päivän ja sitten kaikki oli jotenkin rennompaa ja jopa meidän luokan kanssa oli hauskaa :) Ja mitä pidemmälle päivä meni nii sitä hauskempaa vaan oli ja reeneissä oli taas kyllä ihanaa.

Iskä jäi kotio nukkumaan vaikka sen olis pitäny Markuksen kanssa pitää meille reenit ja mä en siis tienny sitä niin en herättänyt sitä. Mikä oli mun kannalta aivan loistojuttu, sillä mä pääsin kouluttajan rooliin ekaa kertaa ihan oikeesti, vaikka vielä reilun vuoden oon virallisesti nuoriso-osastossa. Markus vaan sano että otappa ohjat ja mä pääsin käskyttään sitäkin. Oon niin otettu sen luottamuksesta! Sitä paitsi siinä muita neuvoessa tajusin, että mä jopa osaan sen perusselvityksen :D !

Muutenkin on ollu ihan hieno alkuviikko ja jotenkin oon ilonen koko ajan :) Ehkä jotain pientä keväistä ihastusta ilmassa ;;) Koulussa menee ihan jees ja tässä nyt täytyy täyttää tää lukion kurssikortti, pitää nyt jo päättää mitä kursseja haluun lukiossa käydä. :D Mutta nyt palaan sen pariin, good night :)

iiiiiiiiiiiiihana vihtori eli seurakunnan pastori antoi mulle ton levyn kun missasin konsertin :D ♥

Siinä on kuvaa meidän köksännprojektista ku just niitä ristiäisiä suunniteltiin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>