21. maaliskuuta 2013

jääkiekkoa ja rillejä !


Joo tässä on taas ollu tekemistä iha riittämiin :D Mua harmittaa ihan sikana jääkiekkokauden loppuminen
vaikka kevät ja aurinko ja lämpö muute onkin ihana asia :3 siks oonkin viettänyt tosi paljon aikaa jäähallilla ja eilenkin oltiin siellä kannustamassa KPK edustus voittoon karsintapelissä. Tossa alemmassa kuvassa on kyllä mun pikkuveljen reenit, joita kävin tiistaina kattomassa. Ylemmässä on sit sitä edustuksen peliä tai oikeestaan niitten ja vastustajan reeniä ennen varsinaista peliä. Ja huomennahan on koulussakin jääkiekkopeli kasit vastaan ysit & seiskat :) Ysien ja seiskojen joukkuetta luonnollisesti kannatan, ei ne voi hävitä :D

Niin joo sit tosiaan eilen kävin myös silmälääkärillä ja lasireseptinhän siltä sai :D Ne kyllä tulee olemaan vaan sellaset "yleislasit" ettei mun tarvii käyttää niitä ihan jatkuvasti, mutta kunhan lukiessa, telkkaria kattoessa, läksyjä tehdessä, koulussa yms. missä pitää keskittyä katsomaan jotain kohtuullisen läheltä niin käytän. :) En eilen kuitenkaa osannu vielä valita kehyksiä, joten tänään oon sit niitä miettiny. Mennään äiteen kanssa tässä kuha keritään nii mulle ne kehystykset valikoimaan ja sitte kohta mulla onkin lasit :D

Tossa kuvassa on muutama noita malleja, mitkä olis iha kivat... Ekassa on iha kiva väri, mutta mua pelottaa että jos otan jotkut värikkäät nii sitte en voi käyttää mitää värikkäitä vaatteita :D ja sit noissa 2 on iha liia ohuet sangat, muy ihana ruskee väri ja toi muoto on kiva :3 toisaalta noi on tommoset mihin saattais kyllästyä nopee... 3 kuvas tykkään tosta liukuvasta väristä, olis aika hienot ja sit viimeses kuvas on noi mitä kattelin eile siellä optikollakin että olis hienot raybanit :3 täytyy ny vielä miettiä, ku ne on kuitenki sellane hankinta mitä käytän sit pidempää ku kaks kuukautta ennenkö ostan uusia :D

2 kommenttia:

  1. Siellä ei ole enää lunta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä täällä lunta on, just tossa rappujen eessä vaan on sulaa :3 isot kinokset on kyllä vielä ! :)

      Poista

Feel free to comment :>