11. maaliskuuta 2013

luokilaiset kävelee ku naiset !!

Joo, on ollu vähä hiljasta blogin puolella, mutten sitä varten viitsi täs eritellä mitää tekosyitä. Tänään sain kuitenkin vihdoin yhteishaunkin tehtyä, viikko sittenhän se piti tehdä, mutta mä en oikeen tienny että mihin mä hakisin. En oikeen kyllä tiiä vieläkään :D Tänään viimesellä tunnilla oli siis opoo ja hain ja sit tunnin ekat 40 stressasin, puhuin äitin kanssa puhelimessa, melkee itkin, tärisin ja panikoin että mitä helvettiä mä teen. Sit olin tylsä kusipää ja hain kotikylän lukioon, vaikka a) en haluu jäädä tähä kylää ja b) en haluu lukioon. Mä en tiiä mitä helkkaria mä pelkällä lukiolla teen, enkä kyllä oikeestaan tee mitään :D



Suunnitelmana olis kuitenkin jatkaa joko ammattikorkeessa ensihoitajaks tai poliisikoulussa poliisiks tai kaikkein paras vaihtoehto olis tietenkin pelastusopistossa palomieheks ;) ♥ Siinä on mun haaveammatit, muttaku tää rasitusastma kuitenkin vähän rajottaa, että voi olla etten sen takii palomieheks pääse - niillä pitää nimittäin olla sairaan hyvä kunto! Kuitenkin oon jo sen päättänyt, että sit ku oon 18 niin käyn sammutustyökurssin ja pääsen sit palomieheks vapaapalokuntaan, se olis kyl niinku vaa sivuammatti, mutta olis sekin jo aika lähellä unelmaa, jos ei sit kuitenkaan ns. oikeeks palomieheks pääse...

Mutta jos mä nyt alottelen sellasen "terveyskuurin", nii jos kuntoki sen verran kohenis, että olis ees mahiksia pyrkiä pelastusopistoon :) Käytännössähän se tarkottaa sitä, että rupeen ottamaan sitä astmalääkettä säännöllisesti - niinku pitäiskin, mutta yleensä en vaan jaksa. Lisäks ajattelin ruveta vähä kuntoileen enempi, niinku oon nyt kyllä lenkkeillykin tässä. Kuhan noi lumet lähtis ja tulis lämpösempi, nii pääsis kunnolla ulkonaki liikkumaan :) Ja alottamaan sen tenniksen, sitä mä ootan niin innolla! Ja ootan kanssa, että pääsee pyöräilemään kunnolla. Kyllähän mä nytkin pyöräilen kouluu ja muuta, mutta ei se oo sama asia ku kesällä vetää tua shortseissa juomapullojen ja eväitten kanssa semmosii reilu 40km lenkkejä! ♥

Matikan tunnin ajanvietteet :D Täs pitäis kyllä ruveta vähän enempi keskittyyn tohon kouluunkin, jos oikeesti meinaa lähtee johonki lukioon :D Ei vaan, mul ny menee hyvin, ku saatiin tänää nähä alustavat päättötokarit, niin ainaki 3 kymppiä oli ja sit musiikki, liikunta, kuvis & kässä oli 8 ja loput 9 että ei paha :DDD täs olis kuitenkin vielä pari jaksoo, tai tää ja seuraava, että täytyy pitää se todistus yhtä hyvänä sit... Torstaina matikan koe, keskiviikkona enkun sanakoe... Saa nähä millo sitä taas kerkeis bloggaileen :D Nyt meen kuitenkin suihkuun ja taidan sit sitä Buventoliakin vedellä, jotta kouluun pääsisin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>