18. maaliskuuta 2013

It's been a while - again...

Aloittakaamme tylsä tarina tylsästä ja mitäänsanomattomasta elämästäni viime perjantaista. Tietotekniikka rulaa ja siellä ollaan tätä html- & css-koodausta reenailtu. Itehän teen KPK:n fanisivuja :D Tulee kyllä loistavat, mitää hienompaa en keksis :D Ku kaikki muut tekee jostain hiton Justin Bieberistä tai SWS'stä tai jotkut pojat teki jostai sotapeleistä mutku en mä jaksa mistään bändistä tehdä, toi on paljo mielenkiintosempi aihe ainaki itelle, ketää muuta tuskin kiinnostaa :D Mut mulle toi KPK on todella lähellä sydäntä kyllä ♥

Hahaa, opin vihdoin tekemään ton ruotoletinkin, ihanaa ! ♥ Nyt tekee koko ajan mieli tehä se :D Tein Meetulle viime torstaina tollasen koulussa ja sit taisin samana torstaina tehä äiteellekin ja itellä on ollu melkee joka päivä :D Nyt vaan ku noi hiukset vielä vähä kasvais nii sithän tuliski kiva letti :3


Sunnuntaina olin jälleen lapsenvahtina :3 ♥ Ootteko muute tienny, ettei oo mitää nii ihanaa ku se et tommone pikkune pallero nukahtaa syliin ? :3 Oli kyllä hymy taas herkässä kun ensin sen kanssa ulkona käveltiin melkein tunnin lenkki, poikahan oli obviously rattaissa ja mä työnsin sitä mutta tulipahan ite siinä vähän lenkkeiltyä. Ja sit olinhan mä lauantaiaamunakin luistelemassa jäähallilla aikuinen&lapsi-luistelussa ton natiaisen 2 isoveljen ja mun serkun ja mun pikkusiskon ja vielä yhden hoitopojan kanssa :D ! Oli siinä kyllä hauskaa leikkiä niiden kanssa vaan hippaa ;)

Ah ja eile oltii tosi sporttisii ja raahauduttii viel kuntosalille illalla isukin ja velipojan kanssa :3 Taikka siis kun mä ja veli kuulutaa palokuntaan ja faija on kanssa palosetämies ja sillä on toki avain tonne niin ihan paloaseman kellarissa oltiin, ei mua mihkää oikeelle kuntosalille sais, koska en oikee oo mikää atleettine kaveri nii ei sinne kehtaa tällästä ruhoo rahjata :D Tuolla me pelattii kalapeliä ja nosteltii puntteja kädet rakoille. :D Mä oon aika ylpee itestäni, ku koko talven oon vähän niinku koittanu urheilla ja kattella syöminkejä ettei ny kolmee hillomunkkia vedä päivässä ja näi, mut jotenki sit on aina jossainkohtaa tullu sellane fiilinki että vitut ja sit istunu kotona sohvalla ja koko aja napostellu jotain paahtista ja sipsei ja meksikolaisia pikkupaljoja ja kaikkee muuta mahollista :D Mutta nyt ku mä oon oikeesti alkanu tajuumaa et se pelastusopisto vois olla mahollisuus jos mä teen töitä sen eteen ni on joku kunnon motivaatioki liikkua ja tehdä jotain järkevää, nii on tässä tullu liikuttuaki :D Onneks on velikulta personal trainerina nii se ku tekee jääkiekon oheisia venytyksiä lihaskuntoliikkeitä nii teen sen kanssa sitte :3 en vaa iha saa sitä reiluu 300 vatsaa niinku se :DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment :>